Forum TELEMARKETERA
Jak zacząć rozmowę z Klientem - Wersja do druku

+- Forum TELEMARKETERA (http://telemarketing.forum-opinie24.pl)
+-- Dział: Telemarketing (/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Dział: Kontakt z Klientem (/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Wątek: Jak zacząć rozmowę z Klientem (/showthread.php?tid=7)



Jak zacząć rozmowę z Klientem - teleziuta - 05-30-2014 08:30 PM

niejednokrotnie po odebraniu telefonu, Klient odkłada słuchawkę. Jak zacząć rozmowę, żeby Klient się nie rozłączył? macie sprawdzone sposoby?


RE: Jak zacząć rozmowę z Klientem - ccmaniak - 06-13-2014 05:12 AM

Na " przepraszam, że żyję " Smile.
Staram się omijać na początku dziwne skrypty z przechodzeniem na ty w roli głównej i brzmieć jednak jak najbardziej uprzejmie, a przy tym profesjonalnie. Dodaję " przepraszam, że przeszkadzam " i " czy mogłabym zająć chwilę ?". Na kilka lat pracy to rzucenie słuchawką mogę policzyć na palcach.


RE: Jak zacząć rozmowę z Klientem - m1309 - 06-13-2014 05:17 AM

i tak jak zaczyna się nazwiskiem, stanowiskiem i o co chodzi, to często rozłączają się albo zbyją najszybciej jak mogą Tongue


RE: Jak zacząć rozmowę z Klientem - grazyna - 06-13-2014 06:32 PM

Zgadzam się dzisiaj ludzie nie chcą zawierać umów telefonicznie. Jeszcze nie dojrzeli do nowych technologii


RE: Jak zacząć rozmowę z Klientem - spawnster - 06-13-2014 07:35 PM

Jeżeli nie mam narzucanego standardu i formułki to po przedstawieniu staram się wymyśleć jakiś oryginalny tekst, w stylu np. "czy Pan wie, ile płaci Pan za minutę połączenia w sieci takiej a takiej?" Często ludzie chcąc mnie spławić udzielają takiej informacji po czym jak słyszą że mam dla nich coś lepszego są zainteresowani podpisaniem nowej umowySmile Ppolecam tę metodęSmile


RE: Jak zacząć rozmowę z Klientem - jolcia - 06-13-2014 10:16 PM

U nas standardowo należało się przedstawić, powiedzieć skąd dzwonimy i w jakiej sprawie więc dużego poda do popisu nie było.


RE: Jak zacząć rozmowę z Klientem - MataHari - 06-24-2014 08:00 PM

(06-13-2014 10:16 PM)jolcia napisał(a):  U nas standardowo należało się przedstawić, powiedzieć skąd dzwonimy i w jakiej sprawie więc dużego poda do popisu nie było.
U mnie podobnie. Miałam z góry narzucona formułkę, która była w mojej opinii bardzo zniechęcająca. Już sama próba powiedzenia z jakiego działu się dzwoni, powodowała, że ludzie się rozłączali, bo nic im to nie mówiło. Próbowałam w ten szablon wrzucić coś od siebie i wtedy było lepiej, ale nie było to mile widziane przez pracodawcę bo niby mało profesjonalne. Wg mnie ważne, że skuteczne.


RE: Jak zacząć rozmowę z Klientem - Mirocha - 09-27-2016 09:46 PM

U mnie podobnie- narzucony schemat, ale później to olewałam i robiłam po swojemu i przestali się czepiać jak widzieli, że rozmowa jest skuteczna.
Jak ktoś odbiera to już po głosie można wyczuć czy jest miły, zajęty, zaspany, czy ma więcej czasu może. Trzeba się dostosować, każdy klient jest inny.
Ja np pytałam, czy był u Pani/Pana ktoś z naszej firmy? Wtedy już często osoba pytała, nie, a czemu miał być, a kiedy? No i jakoś później rozmowa schodziła na temat produktu/ usługi, bo skoro nikogo nie było to ja wytłumaczę Tongue Wink